sobota, 19 maja 2012

Lemon Sugar & Coral Reef.

Wczoraj moja znajoma konsultantka podrzuciła mi dwa lakiery z najnowszej oferty Avon. Zazwyczaj lakiery tej marki mnie nie interesują, ale tym razem w ofercie pojawił się nowy kolor o żółtym odcieniu, który mi chodzi po głowie już od dawna, więc postanowiłam go wypróbować, a w myśl promocji, weź jeden za 14.90 lub dwa za 19.90, dobrałam sobie do niego jeszcze odcień koralowy. ;)


Mając wgląd na zdjęcia katalogowe lakiery wydawały się ładne, ale ich stan rzeczywisty jeszcze milej mnie zaskoczył. Kolory są bardzo radosne i wprost wymarzone na lato! Sugar Lemon okazał się dokładnie takim jakiego oczekiwałam, nie za blady i zarazem nie za bardzo intensywny, taka przyjemna pastelowa cytryna.


Coral Reef natomiast, już znacznie odbiega od moich wyobrażeń i tego jaki odcień przypominał w katalogu, ale pomimo to również bardzo przypadł mi do gustu. Taki mocniejszy akcent z pewnością mi się przyda. A mocniejszy, bo być może na zdjęciu tego nie widać, ale jak dla mnie zahacza o wściekły różowy neon.


Oczywiście jeden z nich natychmiast wypróbowałam i efekt widoczny jest poniżej. Dwa krycia są koniecznością. Problemów z nakładaniem jakiś większych nie miałam, a wysycha także dość wzorcowo. :)


A tutaj z mistrzem drugiego planu. ;)


3 komentarze:

  1. nigdy nie przepadałam za lakierami z Avonu ale ten efekt i kolor bardzo mi się podoba!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, ten koralowy bardzo odbiega od koloru z katalogu, ale jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie uwagi mile widziane. (: