środa, 25 kwietnia 2012

Wieczór z książkami..

I to nie byle jakimi! Dostałam dzisiaj przesyłkę z dwoma zamówionymi książkami:  

Perfekcyjny Makijaż - Bobbi Brown


..oraz Więzień Nieba - Carlosa Ruiza Zafona.


Pierwszą książkę wybrałam, ponieważ jestem laikiem jeżeli chodzi o makijaż ( głównie oka). Mam nadzieję podszkolić swój warsztat i nauczyć się kilku podstawowych technik sztuki makijażu. Takie vademecum na pewno mi się w biblioteczce przyda.
Druga książka kilka dni temu miała w Polsce swoją premierę i była przeze mnie od dawna oczekiwana. Kto czytał "Cień Wiatru" i "Grę Anioła", tego samego autora, zapewne i po tę pozycję czym prędzej sięgnie.
Póki co niestety tylko tyle, uciekam do lektury, bo już nie mogę się doczekać zawartości! Miłego wieczoru! (:

8 komentarzy:

  1. A ja jestem ciekawa recenzji "Perfekcyjnego makijażu" Jest coś o czym marzysz? Może szminka Chanel, nowy cień MAC? Spełniam Wasze kosmetyczne marzenia! Szczegóły tutaj! http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja z niecierpliwością czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z recenzją jeszcze trochę się poociągam, ponieważ długi majowy weekend, aktualna pogoda i aktywny wypoczynek na świeżym powietrzu skutecznie mi odbierają chęć do czytania książek:D

      Usuń
  3. Miłej lektury:)

    Zostałaś oTAGowana: http://pyzata-jagoda.blogspot.com/2012/05/tag-11-question-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ochotę już od dawna na tą książkę o makijażu. Czekam na stosowną okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też właśnie wczoraj kupiłam nowego Zafona :))) Jednak zanim się za to tomiszcze zabiorę, postanowiłam odświeżyć sobie dwie poprzednie pozycje. Tyyyyle czytania :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, niby książki świetne i czyta się jednym tchem, ale pamiętam je już tylko jak przez mgłę. ;) Niestety ja mam za mało czasu i jestem zbyt niecierpliwa nowej, żeby wracać do poprzednich, kiedyś może.. ale nie jak co chwilę atakują nas jakieś nowości. :)

      Usuń
  6. uwielbiam czytać przed snem :D

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie uwagi mile widziane. (: